-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Marc de la Morandiere
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Gengis Khan wspaniała orientalno-drzewna kompozycja ponownie pojawiła się w
portfolio francuskiej marki Marc de la Morandiere pod koniec 2013 roku. Formuła
zapachu została stworzona w 1989 roku ciesząc się ogromnym powodzeniem na całym
świecie.
Legendarny Gengis Khan od 2014 roku powrócił w postaci wody perfumowanej,
dostępny w pojemności 100 ml.
Świeży i pikantny Gengis Khan otacza energią pochodzącą ze wspaniałej mieszanki
nut absyntu i rozmarynu, delikatnie złagodzonej akordami lawendy, jagód i cytrusów.
Męskiej i stanowczej siły dodają połączone razem żywica, nuty drzewne doprawione
przyprawami, a całość otoczona ciepłem bursztynu i paczuli. Kadzidło i paczula
dopełniają kompozycję idealną dla mężczyzn, którzy poszukują w perfumach
jednocześnie miękkości i siły. Legendarny Gengis Khan będzie pasował wyjątkowym
osobowościom łączącym subtelny, wewnętrzny urok z wojowniczym temperamentem.
Dom Perfumeryjny "Marc de la Morandière" ma w swoim portfolio 23 zapachy. Pierwszy
Bleu de Chine został stworzony w 1987 roku. Pomysł reaktywacji legendarnego
Genghis Khan zrodził się w 2013 roku, na początku 2014 roku została wypuszczona na
rynek nowa edycja - wody perfumowane.